گروه نرم افزاری فرکام

پیوندها
  • ۰
  • ۰


سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در واقع ابزاری است که میتواند مشتریان بالقوه شما را به مشتریان بالفعل تبدیل نماید .این سیستم به گردآوری ،سازماندهی و درنتیجه بازدهی هر کسب و کاری کمک به سزایی می نماید ،این سیستم فقط برای کسب و کارهای بزرگ مفید نمی باشد بلکه هر کسب و کاری اعم از کوچک و بزرگ جهت موفقیت می بایست مطابق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری گام بردارد .
CRM  همچون ذره بینی فعالیت مشتری و ارتباط آن با کسب وکار را به دقت رصد می کند و زمانی که بررسی و رصد به دقت انجام گردد بدیهی است که تعیین خط مشی جهت موفقیت آسان تر خواهد بود .لذا وقتی اهداف و خط مشی برای تک تک مشتریان معین باشد ، خواسته ها و نیاز های آنان بهتر پاسخ داده خواهد شد و خدمات بهتری به آنان عرضه خواهد شد .

 

لذا با استراتژی CRM اطلاعات مشتریان به دقت تعیین و ثبت می گردد ، و به طبع درآمد و بازدهی بالاتری خواهد داشت .علاوه براین این سیستم به شما کمک می کند تا هر زمان تبلیغی انجام می دهید بتوانید از طریق مشخص نمودن کمپین، تبلیغات کسب و کار خود را نیز هدفمند کند و اگر هزینه ای جهت تبلیغی می پردازید می توانید میزان بازدهی که از این تبلیغ را داشتید دریافت کنید و برای تبلیغات آینده بتوانید راحتر تصمیم گیری نمایید و از تبلیغات کم بازده ممانعت به عمل آورید .
در قیف فروش این سیستم براحتی از جنبه بصری می توان کل فعالیت را با یک نگاه مشاهده نمود .با CRM  دیگر چیزی به نام فراموشی وجود ندارد و این سیستم با هشدارهای مختلف تمام وظایف ،فرصت ها ، جلسات و ... را به شما مکررا گوشزد می نماید .
علاوه بر این ممکن است برخی از پرسنل مرتبط با کسب وکار شما از شرکت به هردلیلی خارج شوند و بدون این سیستم بسیاری از اطلاعات با خروج فرد از دسترس خارج می شود ، لیکن با کمک CRM اطلاعات شما هرگز از بین نمی رود و همیشه به صورت مرتب در دسترس شماست .
در این سیستم می تواند بر بخش فروش هر لحظه و در هر کجا نظارت داشت وگزارشات کلیه مشتریان و رویدادهای روزانه را از این طریق دریافت نمود.همانطور که دیدیم ، تمامی این موارد تاثیر شگرفی بر موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت وباعث می شود همگام به تحولات بازار قدم بردارید 

  • ۹۷/۰۷/۳۰
  • گروه نرم افزاری فرکام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی