گروه نرم افزاری فرکام

پیوندها
  • ۰
  • ۰


امروزه خریدهای اینترنتی به سرعت در حال جایگزین شدن با روشهای سنتی خرید است ،اگر چه این روش خرید در کشور های توسعه یافته با سرعت بیشتری در حال انجام شدن است ،لیکن ایران نیز با رشد خوبی در این زمینه مواجه هست به گونه ای که خرید های اینترنتی سالی 60 درصد در حال افزایش است علاوه بر این در سال ۱۳۹۶ در مجموع مبلغ ۱.۳۸۰.۰۸۳.۵۴۸.۰۰۰.۰۰۰ریال از طریق درگاه‌های فروش اینترنتی تراکنش انجام شده است. به بیان دیگر در سال ۱۳۹۶ بیش از ۱۳۸ هزار میلیارد تومان تراکنش آنلاین از طریق درگاه‌های خرید اینترنتی پرداخت شده است و این حاکی از تمایل و اعتماد مردم به خرید های اینترنتی است .
در جدول زیر آمار های منتشره خرید های اینترنتی درج شده است که به تفکیک ماههای سال 96 میزان خرید اینترنتی مردم را نشان داده است :

علاوه بر این در سطح جهانی به ترتیب خرید لوازم الکترونیکی، کتاب و مجله، لوازم کامپیوتری و مواد غذایی از فروشگاه آنلاین نسبت به خرید از فروشگاه سنتی در اولویت بیشتری قرار دارد و برای خرید دارو و کالاهای سلامتی و پزشکی ترجیح مردم به خرید از فروشگاه سنتی است .
در ایران فروشگاه آنلاین را اکثرا با دیجی کالا میشناسند اما دراینجا ما به ارائه چندین فروشگاه آنلاین موفق می پردازیم :
رتبه اول فروشگاه آنلاین همانطور که پیش تر گفتیم دیجی کالا است ، رتبه دوم به بامیلو اختصاص یافته است ،دیجی استایل در رتبه سوم فروشگاه های آنلاین موفق در ایران است .رتبه چهارم و پنجم به مدیسه و زنبیل اختصاص یافته است . کیمیا و شیکسون  و تهران کالا به ترتیب رنبه ششم و هفتم و هشتم را کسب کرده اند . فروشگاه آنلاین فینال و چاره نیز در رتبه نهم و دهم قرار دارند .

  • ۹۷/۰۷/۲۲
  • گروه نرم افزاری فرکام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی