گروه نرم افزاری فرکام

پیوندها

۱۸ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در واقع ابزاری است که میتواند مشتریان بالقوه شما را به مشتریان بالفعل تبدیل نماید .این سیستم به گردآوری ،سازماندهی و درنتیجه بازدهی هر کسب و کاری کمک به سزایی می نماید ،این سیستم فقط برای کسب و کارهای بزرگ مفید نمی باشد بلکه هر کسب و کاری اعم از کوچک و بزرگ جهت موفقیت می بایست مطابق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری گام بردارد .
CRM  همچون ذره بینی فعالیت مشتری و ارتباط آن با کسب وکار را به دقت رصد می کند و زمانی که بررسی و رصد به دقت انجام گردد بدیهی است که تعیین خط مشی جهت موفقیت آسان تر خواهد بود .لذا وقتی اهداف و خط مشی برای تک تک مشتریان معین باشد ، خواسته ها و نیاز های آنان بهتر پاسخ داده خواهد شد و خدمات بهتری به آنان عرضه خواهد شد .

 

لذا با استراتژی CRM اطلاعات مشتریان به دقت تعیین و ثبت می گردد ، و به طبع درآمد و بازدهی بالاتری خواهد داشت .علاوه براین این سیستم به شما کمک می کند تا هر زمان تبلیغی انجام می دهید بتوانید از طریق مشخص نمودن کمپین، تبلیغات کسب و کار خود را نیز هدفمند کند و اگر هزینه ای جهت تبلیغی می پردازید می توانید میزان بازدهی که از این تبلیغ را داشتید دریافت کنید و برای تبلیغات آینده بتوانید راحتر تصمیم گیری نمایید و از تبلیغات کم بازده ممانعت به عمل آورید .
در قیف فروش این سیستم براحتی از جنبه بصری می توان کل فعالیت را با یک نگاه مشاهده نمود .با CRM  دیگر چیزی به نام فراموشی وجود ندارد و این سیستم با هشدارهای مختلف تمام وظایف ،فرصت ها ، جلسات و ... را به شما مکررا گوشزد می نماید .
علاوه بر این ممکن است برخی از پرسنل مرتبط با کسب وکار شما از شرکت به هردلیلی خارج شوند و بدون این سیستم بسیاری از اطلاعات با خروج فرد از دسترس خارج می شود ، لیکن با کمک CRM اطلاعات شما هرگز از بین نمی رود و همیشه به صورت مرتب در دسترس شماست .
در این سیستم می تواند بر بخش فروش هر لحظه و در هر کجا نظارت داشت وگزارشات کلیه مشتریان و رویدادهای روزانه را از این طریق دریافت نمود.همانطور که دیدیم ، تمامی این موارد تاثیر شگرفی بر موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت وباعث می شود همگام به تحولات بازار قدم بردارید 

  • گروه نرم افزاری فرکام
  • ۰
  • ۰


باشگاه مشتریان همانطور که از اسمش برمی آید همانند باشگاهی در بستر فضای مجازی است است که مشتریان را با هدفی معین گرد کسب و کار شما می آورد 
اولین و مهمترین هدف در هر کسب و کاری افزایش فروش و بازدهی بالا می باشد که این مهم مستلزم شناخت عوامل موثر برآن است ،موثر ترین عامل در افزایش فروش شناخت پیش نیازهایی است که سبب جذب مشتریان می شود، لذا در هر کسب و کار پیش نیازهای آن بر اساس درخواست ها و نیازهای مشتریان تعیین می گردد .
از طریق باشگاه مشتریان نه تنها مشتریان را با انگیزه های مختلف به کسب و کار وفادار می سازیم بلکه با یک تیر دو نشان می زنیم و هزینه های تبلیغات را بسیار گزاف می باشد را کاهش می دهیم.چرا که هزینه جذب یک مشتری جدید 5 تا 11 برابر مشتری قدیمی است پس بهتر است مشتری قدیمی را حفظ کنیم تا اینکه هزینه زیاد برای مشتری جدید بپردازیم چرا که همان مشتری قدیمی برای ما مشتری جدید می سازد .

لذا مزایای باشگاه مشتریان بر کسب و کار را می توان اینگونه برشمرد :
- افزایش فروش و کسب درآمد
- کاهش هزینه نیروی کار و تبلیغات و بازاریابی 
- شناخت انگیزه و علاقه مشتریان
- ایجاد سیاست های متنوع فروش
- تبلیغات غیرمستقیم و کم هزینه
- کلاس بندی مشتریان و امتیاز دهی به آنان

بنابراین اگر تمایل به بهره مندی از مزایای باشگاه مشتریان هستید با ما تماس بگیرید .

  • گروه نرم افزاری فرکام
  • ۰
  • ۰


دارا بودن یک سایت فروشگاهی برای فروش کافی نیست واگر به مواردی که از الزامات طراحی فروشگاه آنلاین می باشد توجهی نشود،  فروشگاه آنلاین با شکست روبرو خواهد شد.

طراحی ظاهر سایت 
اولین موضوعی که باید توجه شود جنبه بصری سایت می باشد ، ظاهر و طراحی سایت باید به گونه ای باشد که هرکسی که حتی قصد خرید هم نداشته باشد بخاطر زیبای ظاهر سایت رغبت به مشاهده بقیه صفحات نماید .

ایجاد اطمینان
موضوع دوم بحث امنیت و ایجاد اعتماد و اطمینان برای مشتری می باشد ، دریافت اینماد یکی از اصولی ترین راههایی است که این اطمینان را به مشتریان می دهد که سایتی که قصد خرید آن را دارند تحت نظارت سازمانهای دولتی مجوز فعالیت گرفته است .

حذف پاپ آپ های غیر ضروری
مشتریان اگر پس از مراجعه به سایت شما با پاپ آپ های متعددی روبرو شوند ، شک نکنید که سایت شما را ترک خواهند کرد .

طبقه بندی صحیح محصولات
دسته بندی سایت باید به گونه ای باشد که هر کس به راحتی بتواند کالای مدنظر خود را از دسته مورد نظر پیدا کند و اقدام به خرید آن نماید ، بدیهی است اگر محصولی درست در طبقه خود قرار نگرفته باشد ، پیدا کردن آن برای مشتری زمان بر و حوصله بر خواهد بود و مشتری تمایل و رغبت را برای خرید از  فروشگاه آنلاین شما از دست می دهد .اگر چه می توان آیتم جستجو را جایگزین دانست اما گاهی مشتریان برای مشاهده سایر محصولات مشابه از جستجو استفاده نخواهند کرد.

سهولت کاربری
چیدمان فروشگاه آنلاین باید از سردرگمی مشتریان تا حد امکان جلوگیری کند و مشتری بتواند به راحتی اقدام به خرید نماید .

لذا اگر قصد طراحی  فروشگاه آنلاین مناسب و مطمئن را دارید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

 
  • گروه نرم افزاری فرکام
  • ۰
  • ۰


دارا بودن یک سایت فروشگاهی برای فروش کافی نیست واگر به مواردی که از الزامات طراحی فروشگاه آنلاین می باشد توجهی نشود،  فروشگاه آنلاین با شکست روبرو خواهد شد.

طراحی ظاهر سایت 
اولین موضوعی که باید توجه شود جنبه بصری سایت می باشد ، ظاهر و طراحی سایت باید به گونه ای باشد که هرکسی که حتی قصد خرید هم نداشته باشد بخاطر زیبای ظاهر سایت رغبت به مشاهده بقیه صفحات نماید .

ایجاد اطمینان
موضوع دوم بحث امنیت و ایجاد اعتماد و اطمینان برای مشتری می باشد ، دریافت اینماد یکی از اصولی ترین راههایی است که این اطمینان را به مشتریان می دهد که سایتی که قصد خرید آن را دارند تحت نظارت سازمانهای دولتی مجوز فعالیت گرفته است .

حذف پاپ آپ های غیر ضروری
مشتریان اگر پس از مراجعه به سایت شما با پاپ آپ های متعددی روبرو شوند ، شک نکنید که سایت شما را ترک خواهند کرد .

طبقه بندی صحیح محصولات
دسته بندی سایت باید به گونه ای باشد که هر کس به راحتی بتواند کالای مدنظر خود را از دسته مورد نظر پیدا کند و اقدام به خرید آن نماید ، بدیهی است اگر محصولی درست در طبقه خود قرار نگرفته باشد ، پیدا کردن آن برای مشتری زمان بر و حوصله بر خواهد بود و مشتری تمایل و رغبت را برای خرید از  فروشگاه آنلاین شما از دست می دهد .اگر چه می توان آیتم جستجو را جایگزین دانست اما گاهی مشتریان برای مشاهده سایر محصولات مشابه از جستجو استفاده نخواهند کرد.

سهولت کاربری
چیدمان فروشگاه آنلاین باید از سردرگمی مشتریان تا حد امکان جلوگیری کند و مشتری بتواند به راحتی اقدام به خرید نماید .

لذا اگر قصد طراحی  فروشگاه آنلاین مناسب و مطمئن را دارید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

 
  • گروه نرم افزاری فرکام
  • ۰
  • ۰


فروشگاه اینترنتی شما در واقع ویترین فروشگاه واقعی شماست ، همانطور که برای فروشگاه واقعی هر چه ویترین جذاب تر باشد ، چشم های بیشتری را به ویترین شماجذب می کند ، طراحی فروشگاه اینترنتی شما نیز همین خاصیت را دارد ، هرچه این فروشگاه جذابتر باشد مخاطبان بیشتری را جذب میکند ،علاوه بر این اگر در فروشگاه شما همه چیز ساده و گویا باشد ، در مرحله بعدی و پس از جذب مشتری ،با ارائه قیمت های معین و مشخص ، دسته بندی کالاها و خدمات و به طور کلی تسهیل فرایند خرید ، مشتری در فروشگاه شما ماندگار خواهد شد .

با گسترش و توسعه شهرها و به تبع افزایش ترافیک و زمان اختصاص برای خرید ، دارا بودن فروشگاه اینترنتی به مصرف کنندگان این فرصت را می دهد که فارغ از هیاهوی شهری به آرامی در منزل کالای خود را خریداری کنند و از هدر رفت زمان جهت انتخاب و خرید کالای مورد نظر خود جلوگیری کنند .

فروشگاه آنلاین شما را قادر می سازد که در هر جایی و در هر مکانی  که دسترسی به اینترنت وجود دارد بتوانید مبادرت به تبلیغ و فروش محصولات خودکنید . فروشگاه آنلاین فرکام با تمام قابلیت های ویژه ای که دارد با سئو صفحه اول گوگل به شما کمک خواهد کرد که نسبت به رقبای خود در اولویت باشید

 

 

برای دریافت فروشگاه آنلاین می توانید مراحل ذیل را طی کنید

  1. درخواست دمو
  2. دریافت مشاوره حضوری و تلفنی
  3. تعیین استراتژی فروشگاه
  4. عقد قرارداد همکاری
  5. نحویل فروشگاه
  6. آموزش نحوه استفاده

طراحی فروشگاه اینترنتی یا همان فروشگاه آنلاین  ، از جمله تخصص های اصلی گروه نرم افزاری فرکام می باشد که در کمتر از دو روز می توانید فروشگاه آنلاین خود را با همان کیفیت دیجی کالا دریافت کنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

 

  • گروه نرم افزاری فرکام
  • ۰
  • ۰


امروزه خریدهای اینترنتی به سرعت در حال جایگزین شدن با روشهای سنتی خرید است ،اگر چه این روش خرید در کشور های توسعه یافته با سرعت بیشتری در حال انجام شدن است ،لیکن ایران نیز با رشد خوبی در این زمینه مواجه هست به گونه ای که خرید های اینترنتی سالی 60 درصد در حال افزایش است علاوه بر این در سال ۱۳۹۶ در مجموع مبلغ ۱.۳۸۰.۰۸۳.۵۴۸.۰۰۰.۰۰۰ریال از طریق درگاه‌های فروش اینترنتی تراکنش انجام شده است. به بیان دیگر در سال ۱۳۹۶ بیش از ۱۳۸ هزار میلیارد تومان تراکنش آنلاین از طریق درگاه‌های خرید اینترنتی پرداخت شده است و این حاکی از تمایل و اعتماد مردم به خرید های اینترنتی است .
در جدول زیر آمار های منتشره خرید های اینترنتی درج شده است که به تفکیک ماههای سال 96 میزان خرید اینترنتی مردم را نشان داده است :

علاوه بر این در سطح جهانی به ترتیب خرید لوازم الکترونیکی، کتاب و مجله، لوازم کامپیوتری و مواد غذایی از فروشگاه آنلاین نسبت به خرید از فروشگاه سنتی در اولویت بیشتری قرار دارد و برای خرید دارو و کالاهای سلامتی و پزشکی ترجیح مردم به خرید از فروشگاه سنتی است .
در ایران فروشگاه آنلاین را اکثرا با دیجی کالا میشناسند اما دراینجا ما به ارائه چندین فروشگاه آنلاین موفق می پردازیم :
رتبه اول فروشگاه آنلاین همانطور که پیش تر گفتیم دیجی کالا است ، رتبه دوم به بامیلو اختصاص یافته است ،دیجی استایل در رتبه سوم فروشگاه های آنلاین موفق در ایران است .رتبه چهارم و پنجم به مدیسه و زنبیل اختصاص یافته است . کیمیا و شیکسون  و تهران کالا به ترتیب رنبه ششم و هفتم و هشتم را کسب کرده اند . فروشگاه آنلاین فینال و چاره نیز در رتبه نهم و دهم قرار دارند .

  • گروه نرم افزاری فرکام
  • ۰
  • ۰


مطالعات و تحقیقات بسیاری در خصوص مراجعه مردم فروشگاه آنلاین و علل گرایش آنان انجام شده است .بیشترین عاملی که گرایش اصلی مردم به مراجعه به فروشگاه های اینترنتی را نشان داده است ، سهولت و آسانی این فروشگاه ها می باشد .
علاوه بر این بسیاری از این دلایل  دیگر به خصوصیات منحصر به فرد محیط اینترنت مثل دسترسی فارغ از مرز به کالا و خدمات، وجود اطلاعات فراوان در مورد محصولات ، امکان مقایسه کالاها با یکدیگر و قیمت های آنان ، صرفه جویی در زمان، انعطاف پذیری در زمان خرید، عدم نیاز به تحرک فیزیکی، وجود قیمت های رقابتی، تنوع محصولات و سهولت در سفارش خرید برمی گردد. 

آمار های طی چندسال اخیر حاکی از آن است که مراجعه به فروشگاه آنلاین  و خرید اینترنتی با افزایش 60 درصدی مواجه است .
با این حال موانع محدودی در خصوص عدم مراجعه به فروشگاه آنلاین تعیین شده است ، موانعی همچون قطعی فراوان شبکه اینترنت ، تاخیر در دریافت مرسوله خریداری شده ، عدم آشنایی با خرید اینترنتی ، عدم ارائه کالاها و خدمات با کیفیت توسط فروشگاه داران که سبب شده است فروشگاه آنلاین در برخی از موارد با شکست روبرو شود .
لذا برای موفقیت در فروشگاه آنلاین  باید موارد ذیل در نظر گرفته شود :
- بهترین ابزار برای ایجاد اطهینان برای خرید محصول، وجود نظرات مشتریان است
- اگر می خواهید مشتریان به خرید محصول شها علاقه نشان بدهند باید تصاویر باکیفیت و متعددی از محصول خود داشته باشید. 
- باید پرداخت را برای مشتری خیلی راحت کنید. محیط پرداخت مطمئن وقابل اعتمادی برای مشتریان خود محیا کنید 

 
  • گروه نرم افزاری فرکام
  • ۰
  • ۰

در گذشته طراحی سایت فقط جهت اعتبار دهی به کسب و کار استفاده می شد و توجهی به قابلیت افزایش بازدهی سایت برای کسب و کار نمی شد ، اما امروزه دیگر سایت علاوه بر اعتباردهی نقش بسیار دهی در افزایش درآمد و بازدهی کسب و کارها داشته است و کسب و کار ها از طریق وب سایت به رقابت و افزایش سهم بازار خود می پردازند .

 

علاوه بر این برخی سایت ها نیازهای کسب و کار های مختلف را مرتفع نمی سازند و با ابزارهایی همچون موبایل و تبلت قابل مشاهده نیستند.
بنابراین طراحی مجدد سایت یا باز طراحی موجب خواهد شد که با ارائه انعطاف بالا در اعمال تغییرات ، برای همگان در دسترس باشد .
درصورتی که با برخی از موارد دیگر همچون ،انعطاف پایین ، سئو نامناسب ، سرعت پایین مشکلات امنیتی ، عدم همخوانی سایت با سرورهای جدید مواجه هستید ، باز طراحی سایت کمک به سزایی برای شما در بهبود موارد مذکور خواهد داشت .

گروه نرم افزاری فرکام با باز طراحی سایت شما ، به شما کمک خواهد کرد تا در بازار شذ یافته و ماندگار شوید .

 
  • گروه نرم افزاری فرکام
  • ۰
  • ۰


مشتری امروزه مهمترین رکن و به نوعی پایه شکل گیری هر کسب و کار کوچک و بزرگ است ،لذا بقای هر کسب و کار در گرو حفظ مشتری می باشد ، روشهای متعددی در گذشته جهت حفظ مشتری استفاده می شد ، اما با توجه به گسترش دنیای ارتباطات و توسعه روابط و تعاملات روش های سنتی پاسخ گوی نیاز های هر سازمان و کسب و کار نخواهد بود .
سیستم ارتباط با مشتری یا همان CRM یک روش سیستماتیک و هدفمند برای حفظ مشتری در دنیای دیجیتال امروز است .این سیستم به روشهای مختلفی در اختیار سازمان ها قرار می گیرد ،گاهی بر روی سرورهای داخلی و گاهی توسط نرم افزار های تحت وب مورد استفاده قرار می گیرد .
CRM به هر سازمان کمک میکند تا به صورت مستقیم بر بخش فروش و نحوه عملکرد آنان در ارتباط با مشتری نظارت داشته باشد CRM  را میتوان این تساوی دانست :

بازارسنجی + بازارسازی + بازارداری = CRM

 

 

 

بسیاری از سازمان‌ها  و کسب وکارها می توانند با یکپارچه سازی سایت خود با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، نتایج بهتری کسب کنند که در ذیل به بررسی نتایج حاصل از این یکپارچه سازی می پردازیم :

1.دسترسی سریع به اطلاعات  : این مزیت باعث می شود مشتری هر زمان مراجعه حضوری یا تلفنی با سازمان داشت ، به راحتی بتوان به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد و آنها را با فعالیت های جدید مشتری تکمیل نمود .

2.کاهش هزینه  : اگر سایت و CRM  شما یکپارچه نباشند باید زمان زیادی صرف انتقال داده ها میان سایت و CRM  گردد علاوه بر این باید هزینه زیادی بابت دریافت منفک این دو داشت ، لذا با یکپارچه سازی و ادغام سایت CRMهزینه های سربار شرکت کاهش می یابد .

3.دسترسی به منبع دقیقی از داده ها : از آنجاییکه مشتری هسته مرکزی هر سازمان است ،حفظ آن وحدت سازمان را ایجاد می کند . با ادغام و یکپارچه سازی CRM  با سایت ، شما تا انتها  با منبع دقیقی از اطلاعات مشتریان سر و کار دارید.

4.تعیین ویژگی های دقیق تر مشتریان : با CRM به نوعی قادر خواهد بود برخورد ها و خواستهای مشتریان را پیش بینی کنید و با توجه درخواست های مشتریان ، استراتژی کسب و کار خود را بهبود و توسعه دهید .

5.افزایش فروش : افزایش فروش ناشی از شناخت مشتری و حفظ آن در کنار سرنخ های ارتباط با مشتری به شما کمک می کند تا با ادغام سایت و CRM تضمین فروش را تایید کنید .
6.بهبود فرآیند : با یکپارچه سازی سایت و CRM همه فرایند ها از سایت به CRM منتقل شده و پیگیری این فرآیند ها با سرعت بیشتری انجام می شود .

7.به حداقل رساندن مشتریان بی وفا : با شناخت مشتریان و برخورد متناسب با آنان به توسعه و گسترش درخواست ها آنان می پردازیم و سعی در حفظ و افزایش وفاداری مشتریان می کنیم .

 

  • گروه نرم افزاری فرکام
  • ۰
  • ۰


امروزه در فضای رقابت شدید عرضه کنندگان کالاها و خدمات، تدوین بـرنامه‌های‌ وفـادارسازی‌،دیـگر‌ یک انتخاب نیست،بلکه یک ضرورت است چرا که بقا و ماندگار هر سازمان و کسب و کار در گرو حفظ دائمی مشتریان خود است .
باشگاه مشتریان ،یکی از معدود روش‌های ارایه شده در بازاریابی است که ایده اولیه آن در‌ ایالات‌ متحده‌ شـکل نـگرفته اسـت. باشگاه مشتریان ،ایده‌ای است کـه‌ اول‌ بـار در کـشور آلمان شکل گرفت.به گونه ای که در آلمان هر شهروند حد اقل عضو دو یا سه‌ باشگاه‌ است‌.
باشگاه مشتریان در واقعی محرک و انگیزه ای برای مشتریان جهت بازگشت مجدد به سازمان شما می باشد که هر سازمان با ارائه پیشنهادات انگیزشی در مقایسه با دیگر سازمانها سعی در جذب مشتریان می نماید و به گونه ای باشگاه مشتریان در مشتری تاثیر می گذارد که خریداز آن شرکت یا سازمان در فرد نهادینه شود و به نوعی قسمتی از عادات زندگی او گردد .
برنامه‌های وفادارسازی،خودشان هدف نیستند،بـلکه ابـزاری هستند‌ در‌ راسـتای دستیابی  سازمان به اهدافی همچون ارتقای سود،درآمد و  افزایش سهم بازار.برنامه‌های وفاداری هرچه باشند،نمی‌توانند نتایجی در کوتاه‌مدت ایجاد کنند،ولی یکی از قویترین و موثرترین راهکارهای بازاریابی محسوب می‌شوند که‌ قـادر‌  است ایـجاد ارتباطات بلندمدت با مشتریان را محقق سازند،اما این نکته حائز اهمیت است که اگر خود کالا یا خدمت،کیفیت مطلوبی نداشته باشد،یـا ‌ ‌نـهادهای پشتیبانی‌کننده از آن کالا یا خدمت ضعیف عمل‌ کنند و فاقد خدمات پس از فروش مطلوب باشند‌،برنامه‌های وفادارسازی هرچه باشندو هرچه کامل باشند ،نتیجه مـوردنظر را نـخواهند داشـت لذا وفادار سازی در کنار تثبیت و بهبود کیفیت رمز ماندگاری در بازار است .

تاثیر باشگاه مشتریان بر روی مخاطبان برا ساس آمار های به شرح ذیل است :
- نرم افزار باشگاه مشتریان سوددهی کلی را 5 تا 10 درصد افزایش می دهد
- مشتریان برنامه های وفادرای 5 تا 20 درصد بیش از مشتریان معمولی پول خرج می کنند
- مشتریان برنامه های وفاداری 5 تا 20 درصد خریدهای مکرر آنها از مشتریان معمولی بیشتر است

بنابراین به طور کلی می توان مزایا باشگاه مشتریان را اینگونه بر شمرد :
1. ارائه بانک اطلاعات دقیق از مشتریان و بازار
2. افزایش درآمد ناشی از افزایش خرید 
3. کاهش هزینه های تبلیغاتی 
4. ارتباط نزدیکتر با مشتریان

گروه نرم افزاری فرکام به ارائه نرم افزار باشگاه مشتریان با شناخت تمام درخواست ها و نیازهای هر کسب و کار می تواند همراه شما جهت تثبیت و افزایش سهم بازار شما باشد .

  • گروه نرم افزاری فرکام