گروه نرم افزاری فرکام

پیوندها
  • ۰
  • ۰


در خرید بسیاری از کالاهای بادوام اولین چیزی که برای خریداران اهمیت پیدا می کند ،ارائه خدمات پس از فروش به خریداران است .لذا طراحی سایت خدمات پس از فروش و گارانتی که بتواند خریداران را به خرید تشویق نماید می تواند تاثیر به سزایی در افزایش فروش محصولات یک شرکت داشته باشد .
شرکت های برای ارائه خدمات پس از فروش میتوانند روشهای مختلفی را انتخاب کنند و در دوره های زمانی معین مثل سه ماهه، شش ماهه یا یکساله  به صورت اختیاری مشتریانی که مایل به دریافت خدمات پس از فروش هستند را برای دریافت خدمات دعوت نمایند و خریداران کلیه روند دریافت خدمات پس از فروش را از طریق سایت پیگیری نمایند .
لذا در طراحی سایت خدمات پس از فروش می بایست موارد ذیل ایجاد شود :
قسمت معرفی شرکت و توضیحات لازم در خصوص نحوه ارائه گارانتی و شرایط دریافت آن
قسمت عضویت و ثبت نام برای خریداران جهت دریافت خدمات پس از فروش ،در قسمت عضویت می بایست کلیه مراحل اعلام خرابی،پیگیری آن و در نهایت تعمیر و تحویل کالای معیوب 
معرفی مراکز و نمایندگی های شرکت جهت تعمیر کالاهای معیوب
معرفی کلیه خدمات و امکانات مرکز خدکات پس از فروش
بخش اطلاعات تماس مرکز و نمایندگی های آن
طراحی سایت خدمات پس از فروش ریسپانسیو






  • ۹۷/۰۶/۲۷
  • گروه نرم افزاری فرکام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی