گروه نرم افزاری فرکام

پیوندها
  • ۰
  • ۰


ورزش با تاثیری که بر سلامت روح و روان خواهد داشت ، بیش از هر چیز ضرورتش بر همگان اثبات می شود،لذا طراحی سایت برای تشویق مردم به ورزش تاثیر به سزایی بر سلامت افراد و در نهایت بر سلامت جامعه و نسل های بعد خواهد گذاشت .
باشگاه های ورزشی در واقع محل هایی هستند که ورزشکاران وعلاقمندان به ورزش می توانند در آن جا حضور پیدا کنند و با ورزشهای انفرادی یا گروهی ساعات مفرحی را برای خود به ارمغان بیاورند ،اگر برای باشگاهای ورزشی سایتی طراحی شود که کلیه پیش نیازهای آن را مرتفع سازد می تواند کمک به سزایی درتحقق این امر مهم نماید .
طراحی سایت باشگاه ورزشی باید کلیه پیش نیازهای جذب و پرورش وزشکاران را در خود بگنجاند . در ابتدا باید بخشی در خصوص معرفی باشگاه و ورزشهایی که در باشگاه انجام می گیرد و گواهینامه های باشگاه، ایجاد شود .
در بخش دیگر باید مربیان با تصاویر و سوابق خود معرفی گردند .بخش ثبت نام آنلاین ،پرداخت شهریه  و تعیین وقت دلخواه  حضور در باشگاه از بخشهایی هست که سبب تشویق به حضور در باشگاه مورد نظر می گردد .
ایجاد بخش فروش تجهیزات ورزشی مورد نیاز هر ورزش ،مثل توپ، لباس مخصوص و ... هم برای صاحبان باشگاه در آمد زایی خواهد داشت و هم برای ورزشکاران که فرصت کافی برای خرید وسایل مورد نیاز خود ندارند نیز در جذب ورزشکاران بسیار موثر خواهد بود .

 
  • ۹۷/۰۶/۲۸
  • گروه نرم افزاری فرکام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی